reklama

bodka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo sa mi zdá byť svet niekedy taký krásny a niekedy taky zlý?Prečo je mi niekedy krásne a myslím si že ma maju všetci radi a potom sa mi zase niekto otočí chrbtom a zase je všetko take zlé?Všetko je stále rovnaké ale pritom uplne iné a neviem prečo a neviem ani prečo sem píšem... prečo? Povie mi to niekto?? Nemyslím že sa tým nieco vyrieši? Píšem preto lebo si to niekto prečíta ? zaujíma to niekoho? Všetko je také zložité a pritom take jednoduché, človeku stací ku šťastiu tak málo a to málo sa tak ťažko zhána.je 3:15 ráno a ani neviem prečo som tu, k čomu to je dobre ? .... toľko otázok, ja viem ťažko odpovedať, lebo mna sa ťažko chápe a pochopí ma len niekto, kto ma dlho pozna a kto vie aký som.ale aký vlastne som? Sám si neviem odpovedať.každý človek je iný a môže sa niekomu len podobať.Ked toto písem tak som opitý ale viem písať a to je hlavne a pravda je vraj vo víne a pil som troska petinho červeného striku.Ble alkohol, koľkokrát som si povedal,že uz nebudem piť,že to k ničomu nevedie ale, ked bez neho to niekedy nejde.teda ide,vždy to ide aj inak! Ani neviem ako mám nazvat toto co som napisal a neviem co tým chcem povedat ale názov dám tak ako to ukončím, trápnou bodkou.

Pepko Obert

Pepko Obert

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som proste pepko, doživotne discofil :P aaaaaaaaaa ľúbim vás.Mám veľmi rád svojich kamarátov, kamarátky.A ešte niečo by som rád dodal ... = > Paul van dyk,Dj tiesto,benassi,Dj dave,Dj dean a šetok trance 4evéééérrrrrrr Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu